اخبار دنیای فوتبال

هواداران تیم تراکتور سازی تبربز

اخبار دنیای فوتبال

هواداران تیم تراکتور سازی تبربز

مصاحبه قلعه نویی علیه واعظ؛امیر قلعه‌نویی: آنها ظاهر فریب هستند

تا روز بازی سپاهان با استقلال بار دیگر سکوت پیشه می‌کنم و فقط در بعد مسایل فنی حرف خواهم زد اما پس از این بازی اطلاعات زیادی دارم که در مورد شخصیت این دروغگویان و آدم‌های هزار چهره به مردم توضیح خواهم داد.  

 

 

**********برای مشاهده کامل خبر به ادامه برین ********

تا روز بازی سپاهان با استقلال بار دیگر سکوت پیشه می‌کنم و فقط در بعد مسایل فنی حرف خواهم زد اما پس از این بازی اطلاعات زیادی دارم که در مورد شخصیت این دروغگویان و آدم‌های هزار چهره به مردم توضیح خواهم داد.  

 

  

امیرقلعه نویی در گفت و گویی انفجاری با ایلنا  به مصاحبه روزگذسته امیررضاواعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد. این مجادله  که بیم ان می رود  تبدیل به یک دعوای خیابانی بشود ، تا بازی این دوتیم در جمعه این هفته ادامه خواهد داشت. راستی ،شما کدام وری هستی؟ 

 * هنوز مدت زمان زیادی از برکناری علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال نگذشته بود که ریاست مجمع باشگاه استقلال یکی از دلایل برکناری فتح‌الله‌زاده را مصاحبه‌های زیاد وی و ایجاد حواشی اعلام کرد اما اکنون مدیرعامل فعلی استقلال گوی سبقت در مصاحبه‌های گوناگون را از همه اهالی ورزش و فوتبال ربوده است و جالب این که نه بحث حاشیه‌ای مطرح می‌شود و نه واکنش آقای زریبافان را در پی دارد.

 * خودم را ملزم می‌دانستم و می‌دانم که فضایی آرام را برای تیم محبوبم، استقلال فراهم کنم و همیشه اعلام کردم بابت کارهای کوچکی که در استقلال کرده‌ام هیچ منتی بر سر هیچ فردی نیست، چرا که آن را وظیفه خود می‌دانم.

اما از هواداران راستین استقلال، مردم دوست داشتنی اصفهان و مدیران محترم سپاهان می‌خواهم که تحت تاثیر دروغگویان قرار نگیرند.

 * تا روز بازی سپاهان با استقلال بار دیگر سکوت پیشه می‌کنم و فقط در بعد مسایل فنی حرف خواهم زد، اما پس از این بازی اطلاعات زیادی دارم که در مورد شخصیت این دروغگویان و آدم‌های هزار چهره به مردم توضیح خواهم داد. اگر این هجمه‌ها ادامه یابد، سکوت خود را خواهم شکست. ، در حالی که طبق اسناد معتبر و موجود، طلب بسیاری از باشگاه استقلال دارم ولی در آستانه فصل نقل و انتقالات و شروع لیگ هیچگاه به خود اجازه ندادم که شکایتی از باشگاه محبوبم داشته باشم تا خدای نکرده تیم همیشه دوست داشتنی من متزلزل نشود، با این وجود از این گفته‌ها بسیار دارم که به موقع خواهم گفت.

* من همیشه وفاداری خود به استقلال را اعلام کرده‌ام و احترام زیادی در حال حاضر برای ریاست مجمع باشگاه، جناب آقای زریبافان و هیات مدیره و همه استقلالی‌ها داشته و دارم، اما نباید آن‌ها وارد حاشیه‌هایی شوند که از سوی دروغگویان حرفه‌ای ایجاد می‌شود که ظاهری فریبکار و باطنی لمپن دارند. با این وجود انگار وقتی صداقت و منطق وجود ندارد افشاگری و دادگاه آخرین راه‌حل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد