اخبار دنیای فوتبال

هواداران تیم تراکتور سازی تبربز

اخبار دنیای فوتبال

هواداران تیم تراکتور سازی تبربز

نیکبخت نیم‌فصل دوم بهترین بازیکن ما خواهد

  

کمالوند: سازمان لیگ ساعت بازی با شاهین بوشهر را به تاخیر بیندازد...

  

کمالوند: سازمان لیگ ساعت بازی با شاهین بوشهر را به تاخیر بیندازد... 

 فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد در ادامه رقابت‌های تیمش بتواند امتیازات بیشتری را کسب کند تا در پایان فصل مشکلی برای بقا در لیگ برتر نداشته باشند.
وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران در این مورد تصریح کرد: «تیم ما به آمادگی مطلوبی دست پیدا کرده است. امیدوارم در هفته‌های آینده بازیکنان باانگیزه‌ای که از آنها سراغ دارم نتایج بهتری را به دست آورند تا در پایان فصل برای بقا در لیگ برتر مشکلی نداشته باشیم.»کمالوند ادامه داد: «البته ما می‌توانستیم در همین دو بازی قبلی نیز نتایج بهتری را کسب کنیم. ما مستحق باخت مقابل صباباتری نبودیم.» سرمربی تراکتورسازی اذعان داشت: «بازی این هفته ما مقابل شاهین بوشهر سخت خواهد بود. گرمای وحشتناک بوشهر هر تیمی را اذیت می‌کند. از سازمان لیگ خواسته‌ایم که زمان بازی ما را در همان روز تعیین شده به تاخیر بیندازد تا هر دو تیم در هوای نسبتا بهتری به مصاف یکدیگر بروند.»وی همچنین درباره حضور واحدی نیکبخت نیز گفت: «او از فصل دوم ما را همراهی خواهد کرد و من اطمینان دارم یکی از بهترین مهره‌های ما خواهد بود

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.aroosake-khial.blogfa.com

سلام عزیزم.......................[قلب]
من آپـــــــــــــــــــــــــــــم خوشحال می شم سری بزنی...[نیشخند]دوست دارم منتظرتم بای[قلب][بوسه][بدرود]

هموطن پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ http://i-mesle-iran.blogfa.com

سلام بر تموم دوستان و هموطنان ایرانی که به این وبلاگ زیبا سر می زنند.
دعوت می کنم به وبلاگ من .... نه وبلاگ ایرانیان......سر بزنید.
وبلاگ ایرانیان برای تموم عاشقان وطن و به دور از سیاست وسیاست بازی دایر شده است.

نویسنده هم می پذیریم.

منتظرتانیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد