اخبار دنیای فوتبال

هواداران تیم تراکتور سازی تبربز

اخبار دنیای فوتبال

هواداران تیم تراکتور سازی تبربز

 www.tractorfc.blogsky.com 

دومین تمرین تیم تراکتور در حالی پیگیری شد که این بار نیز کادر فنی تیم از شرایط استادیوم ناراضی بودند در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت استادیوم و تمرین امشب نوشتیم  که می توانید مشاهده کنید...

www.tractorfc.blogsky.com 

دومین تمرین تیم تراکتور در حالی پیگیری شد که این بار نیز کادر فنی تیم از شرایط استادیوم ناراضی بودند در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت استادیوم و تمرین امشب نوشتیم  که می توانید مشاهده کنید... 

اختصاصی کلوب هواداران تراکتور: تمرین امشب سرخپوشان تبریزی نیز با حاشیه هایی همراه بود از جمله خاموش بودن دو تا از نور افکن های استادیوم که در عکسها نیز مشاهده میشود باعث کم سو شدن نور ورزشگاه شده بود! وقتی دلیل آن را از مهندس مربوطه که امور برق استادیوم به عهده وی بود جویا میشویم اینگونه جواب می دهد که کارگران مشغول نصب ژنراتور بوده اند که انفجار کوچکی  رخ می دهد و این امر موجب از کار افتادن دو عدد از نورافکن ها می شود که به امید خدا تا فردا درست خواهد شد

-کارهای عجیب و غریب مسئولین ما همجنان ادامه دارد...عده ای از کارگران در حین تمرین تیم(ساعت 11شب)مشغول جوشکاری و حصار کشی دور استادیوم بودند!!!

-چراغهای راه اصلی استادیوم که به  منظریه ختم میشود بالاخره روشن شد که گفته میشود روز جمعه رفت و آمد تماشاگران از این مسیر خواهد بود

-وضعیت نا مناسب نیمکتهای بازیکنان نیز از نکاتی بود که آقای آذرنیا و بقیه اعضای تیم از آن اعلام نارضایتی میکردند(من خودم این مسئله رو چک کردم دیدم که واقعا راست می گفتند اصلا نمیشد تکیه داد)

-جای اسکوربورد همچنان خالی  و از صندلی ها نیز خبری نبود!!! 

تیم تراکتورسازی تبریز امشب تمرینات خود را با کارکردن روی ضربات ایستگاهی و پنالتی ادامه داد  همچنین بازیکنان با تقسیم شدن به سه تیم آبی و سبز و سفید مشغول تمرین حرکات تاکتیکی  شده اند

-درخشش بازیکن عراقی تیممان جاسم کرار  واقعا خیره کننده بود به طوری که ضربات ایستگاهی وی اکثرا وارد دروازه میشد!

- عرفان اولروم و پیمنتا که ظاهرا خیلی با هم صمیمی شده اند بعد از زدن گل استثنایی توسط پیمنتا به خوشحالی های عجیب از نوع برزیلی پرداختند!

-در کل همه تیم آماده بوده اند که  نوید یک بازی طوفانی از تیممان در روز جمعه را نشان می داد

نکته مهم دیگری که داشتم فراموش می کردم  اینکه  با پیگیری هایی که باشگاه تراکتور سازی تبریز و همچنین هیئت فوتبال انجام داده اند احتمال 99درصد این بازی با نیم ساعت تاخیر یعنی ساعت  21.30 شروع خواهد شد که تماشاگران بتوانند به راحتی  از این بازی استقبال کنند

نظرات 11 + ارسال نظر
عاشق تنها چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.eshghepakeirani.blogfa.com

سلام خوبی

مرسی از اینکه اومدی و نظر دادی

خوشحال میشم بازم بیای

وبلاگ تو هم قشنگه

امیدوارم که تو زندگیت موفق و پیروز باشی

تا بعد

دلاور چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ق.ظ http://delavar1.blogfa.com/

سلام مچکرم از اینکه نظر خودتان را درباره وبلاگ من دادید . شما هم وبلاگ خوبی دارید ظاهرا عشق فوتبال هستید انشااله که موفق باشید . در ضمن قالب وبلاگ خوبی دارید اگه برای شما ممکنه برای من ایملش کن . تا بعد حدا حافظ شما . . .

م-ا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ق.ظ http://edalat313.blogfa.com

با سلام
ممنونم که بهم سرزدین
در مورد لینک هم باید بگم که چند از لینکهای شما برخلاف اصول منه
ولی به خاطر تراکتور شما رو لینک میکنم شماهم منو با نام عدالت پویان لینک کنید
چون اوزوم ده تورکم
یاشاسین تراختور

عارف چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ http://www.jomung2.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری ولی اگر خودت روش کار کنی که عالی می شه
خب تازه اومدی نظر دادی گفتم بی جواب نذارمت
من برای تبادل لینک موافقم

من را با نام بزرگترین وبلاگ رسمی جومونگ۲ لینک کن

بعد اسم لینکت رو برام بذار

عارف چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.jomung2.blogfa.com

سلام

یک خواهش داشتم می خواستم ببینم دعوت من را برای همکاری در سایت جومونگ می پذیرید

لطفا من را با نام بزرگترین سایت رسمی جومونگ لینگ گنید و بعد شما اسم لینکتان را بنویسید

www.jomung2.blogfa.com

آسمان پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ق.ظ http://room88.blogfa.com

سلام
لطفا ما را با نام مرز آزادی لینک کنید واطلاع دهید شما را با چه نامی لینک نماییم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام خوبی
ممنون از حضورتون
شما هم وپلاک قنشگی دارین
اصغر فضلی

عربگری پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.xinap.blogfa.com

سلام دوست ورزشکار من
ممنونم که وبلاگت را معرفی کردی
حیف که آدرس آن نشان از فیلمی مسخره از کره دارد البته شما نیز شاید برای جلب خواننده چنین آدرسی داده باشید که نشان از هوشتان دارد
در آینده در مورد فوتبال مقالات داغی خواهم گذاشت که شاید باعث تحول در نظر و برنامه های دولت نسبت به فوتبال شود
آخر ۱۲۰ میلیارد تومان برای فوتبال هزینه شده و ۱۲۰ ریال سود اوری نداشته است جلب نیست؟

دوستانه پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.nazarii.blogfa.com

وب شما رو دیدم از مطالبش هم استفاده کردم . خوشحالم که دوستان علاقه مند به مطالب دیگه ای هم اینجا در جمع ما هست . برای تبادل لینک من مشکل ندارم .

موفق باشید نظری

محمد پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام حمید جانو ممنون از اظهار لطفتان تا هیشه پاینده باشید

sheyda_q8 شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.ghelyun2009.blogfa.com

سلام خوبی؟ مرسی که به من سر زدی

وبلاک عالی داری مرسی که به من سر زدی

وبلاک عالی داری کاری هم که کفتی انجام دادم

راستی مایل به تبادل لینک هم هستم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد