اخبار دنیای فوتبال

هواداران تیم تراکتور سازی تبربز

اخبار دنیای فوتبال

هواداران تیم تراکتور سازی تبربز

طلب 250 میلیون تومانی کریم باقری از باشگاه پرسپولیس

کریم باقری و محسن خلیلی همچنان منتظر دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس هستند· 

 

 

کریم باقری و محسن خلیلی همچنان منتظر دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس هستند· 

 

 کریم باقری و محسن خلیلی همچنان منتظر دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس هستند· کریم باقری که برای مشخص شدن مبلغ قراردادش و همچنین دریافت مطالبات با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشکلاتی پیدا کرده بود طبق توافقات به عمل آمده بابت باقیمانده طلب فصل گذشته و همچنین دریافت قسط اول قراردادش منتظر دریافت 250 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس است·

امروز اما از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که برخلاف توافقات به عمل آمده باشگاه نمی تواند در هفته جاری طلب کریم باقری و محسن خلیلی را پرداخت کند· حال باید دید آیا مرد اخلاق لیگ هشتم در صورت عدم دریافت مطالباتش در هفته جاری با باشگاه به مشکل خواهد خورد یا این موضوع با صبوری کاپیتان پرسپولیس به نوعی حل و فصل می شود·

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.luxpic.blogfa.com

سلام آقا حمید مثل این که به وبلاگ من سر زده بودی مرسی از این که نظر داده بودی منم وظیفه خودمو دونستم که بیامو ازت تشکر کنم بازم به وبلاگ من سر بزن خوشحال میشم در ضمن روی بنرتم کلیک کردم.

مهناز یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.tahora71.blogfa.com

سلام آقا حمید!
شما لطف کرده بودین و به وب ما اومده بودین خواستم از شما تشکر کنم شنا هم وب جالب و فوتبالی باحالی دارین امیدوارم باز هم به وب ما بیاین و من رو هم راهنمایی کنین باز هم ممنون و تشکر از شما دوست عزیز.........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد